اخبار و رویدادها

روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گرامی باد. روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گرامی باد.
روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی گرامی باد.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی را گرامی می‌دارد.

ضرورت راه اندازی سکو (پلتفرم) انجمن در فضای مجازی ضرورت راه اندازی سکو (پلتفرم) انجمن در فضای مجازی
ضرورت راه اندازی سکو (پلتفرم) انجمن در فضای مجازی

نشست مشترک اعضای شورای سواد فضای مجازی ساترا با رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در تالار آیینه انجمن برگزار شد.

جامعه‌اي توسعه يافته است که معلمان آن در صف اول تکريم قرار گيرند جامعه‌اي توسعه يافته است که معلمان آن در صف اول تکريم قرار گيرند
جامعه‌اي توسعه يافته است که معلمان آن در صف اول تکريم قرار گيرند

آيين تجليل از پيشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور و سخنراني محمد مهدي اسماعيلي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، رضامراد صحرايي وزير آموزش و پرورش، محمود شالويي رئيس انجمن آثار و مفاخر فرهنگي، عبدالحسين خسروپناه دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي و مهدي جمالي نژاد معاون وزير کشور، با حضور جمع زيادي از معلمان و مربيان آموزش و پرورش، در تالار اجتماعات شهيد مطهري(ره) انجمن آثار و مفاخر فرهنگي برگزار شد.

آيين تجليل از پيشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور آيين تجليل از پيشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور
آيين تجليل از پيشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور

آيين تجليل از پيشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی چهارشنبه 19 ارديبهشت ماه در تالار اجتماعات شهيد مطهري (ره) انجمن برگزار مي‌شود.